lørdag 5. september 2009

Aug 2E reiser hjem nå som vinnere av Verdens Vakreste Eventyr. De vet hva de står for hver enkelt, de har seiret over Mother Road i USA med sine lunefulle nykker, fallgruver og mystikk. Mangfoldet av opplevelser, overraskelser, utfordringer og forundring har stått i kø .
Tidlig opp og lange dager, men med døgnet spekkfullt av opplevelser og kameratskap innen gruppen har det vært en tur som aldri blir glemt.
28 stk Harley Davidson , 36 menn og kvinner med guidebil og stor henger foran i kolonne er veldig lang. Svært lang.
Dette til tross: Ingen har mistet kolonnen og kjørt bort fra de andre i de utall av sving til høyre/venstre osv på turen.
Hvis en regner på det blir det visst sånn ca 126.000 km vi har kjørt sammenlagt som gruppe.
Jeg er stolt. Jeg har gjennomført turen på Harley Davidson og er en vinner. Jeg er her.
Nå vil jeg hjem, jeg har så mye å fortelle.
Willy herstad på tur route66usa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar