lørdag 8. august 2009

Bioklokka mi protesterte på 9 timer forskjell i tid . Den ville liksom ikke justere seg uten videre. Det ble få timer urolig søvn som burde gjøre meg uopplagt, men det var jeg ikke. Jeg var oppspillt!
Universal Studios med sine hemmeligheter lokket og pirret slik at jeg ikke enset hva som ble sagt til meg eller hvor og når vi skulle spise middag. Stor var overraskelsen da 2 stk ekte Limo sto utenfor hotellet for å bringe oss opp til Hollywood bdv. Metroen freset, blinket og buldret, men brakte oss videre opp til Universal Studios. Det ble et eventyr hvor den ene opplevelsen avløste den andre, jeg glemte visst å spise middag. Forteller mer når jeg kommer hjem.
Kl er 1830 og etter 30 min er vi tilbake til Walk Of Fame hvor Micael Jackson har sin plate omringet av brev, blomster, siste hilsen, bamser og mange andre hemmeligheter.
Limo brakte oss hjem hvor en varm og sliten kropp langsomt fant hvile imellom 4 store puter og en dyne. I morgen skal vi på Beach`n.
route66usa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar