mandag 24. august 2009

Vi var ikke på plass 0700 i dag, vi var klare 0650. Pussig, jeg bruker da ikke å være før tiden.
Gårsdagens rus med utlevering av sykler og den flotte oppstarten vi hadde med svært vellykket kjøringen til Springfield IL hadde satt sine spor. Vi gledet oss! 540 km med flere innslag som krever lange stopper deriblant spising og Meramec Caverns hadde pirret kroppene våre. Utfordringen var der-kom vi frem til hotellet før det ble mørkt? Adrinalinet fløt i årene våre.
Kjør fortere, dette er passe fart, nå gikk det litt fort for gjennom hodene våre der vi reiste vestover mot målet, Springfield Missouri for i natt og Los Angeles langt fremme.
ST LOUIS er en stor by med utrolig mange veier, kjørebaner og biler og med 28 sykler var det nok en utfordring for oss alle. Det gikk som en lek og vi hadde felles pause ALLE sammen i enden av spøkelset.
Meramec Caverns eller Jesse James hule var en spennende opplevelse der guiden fortalte om formasjoner og historie tilknyttet denne spesielle hulen.
The Mother Road bød på spennende traseer, det var opp og ned, svinger hit og dit og veidekke som passet enhver alt etter forventningene. Alt var så herlig og Harley brummet så mykt idag- den var lykkelig. Det var jeg også og alt oversteg de forventninger jeg hadde før jeg dro hit ned.
Verdens største gyngestol er virkelig stor. Svært stor. Jeg fortet meg i shoppen, der var jeg trygg-på hjemmebane liksom-å shoppe klarer jeg fint. Svært fint-faktisk.
I god tid før mørket fant vi hotellet i Springfield Missouri og pizza aften rundt bassenget var en hyggelig opplevelse. Hmm rødvinen var faktisk ganske god-tror jeg, for nå har jeg sloknet og borte fra denne verden til i morgen klokken-ehh var det 0700 på sykkel..... God Natt.........
willy herstad på tur route66usa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar