onsdag 19. august 2009

Vi skulle våkne opp til uvær i dag, det var ikke det. 542 km før dagen skulle renne og nye opplevelser skulle berike mitt sinn før vi var ved målet-hotellet i Springfield Illinois. I går var det hotellet i Springfield missouri. Kjært barn har mange navn.
Lunsj var nok en overraskelse, denne gang var det kinesisk mat til 5 dollar. Devils Elbow var gjemt på en landsens landevei blant skog, greiner og løv og lå nær til vann og en gammel, rusten bro. Den bærer på hemmeligheter som ikke tåler dagens lys.. Hvem er de skjønne jomfruer som har donert sine BH`r til denne djevelens bule? Hva får de til å gjøre det? Hvorfor henger de i taket? Hvorfor har toalettrommet også en benk?
Route66usa har flere hemmeligheter, bla STOLEN, verdens største gyngestol. Jeg vil gynge, men kan ikke klatre opp i den fordi det er farlig. NED er et lengre fall en min kropp klarer.
Meramec caverns i Missouri er en spennende grotte og er svært interessant med sprakende farger og formasjoner i alle fasonger. Det var flott å få en guidet tur der.
ST LOUIS. Jeg sier ikke mere en at byen måtte forseres for å komme videre på route66. Opptil 7 kjørefelt i hver retning og alle felter fulle av biler. 22 Harley davidson og to biler etter hverandre imponerte nok selv den mest hardbarka sjåfør der vi kom støyende med løftet hode.
Vi har snart fullført route66usa fra Los Angeles til Chicago. Se på oss- vi klarer oss med et kjørefelt.
Det var ikke mørkt da vi kom frem til hotellet-bare nesten. Utenfor rommet står Harley litt rufsete, bundet og låst, men svært fornøyd. Jeg svikter deg ikke min kjære biker. Jeg er din for alltid. Jeg har trollbundet deg.
Willy Herstad på tur route66usa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar