torsdag 20. august 2009

Jeg hadde ørepropper og likevel våknet jeg av et kraftig smell og klokken var bare 0330. Hva var det? 2,5 t senere fikk jeg svaret av TV`n. Tornado i nabolaget og Williamsville ble rammet hardest. Der vi drønnet avgårde mot Chicago ble vi stoppet av politiet, nei her slipper ingen inn. Men vi så det, total ødeleggelse av mange hus. Forferdelig og noen få kilometer fra oss.
Harley Davidson knegget under buken min, bunting hadde nok ikke hjelpet der.
I dag var det hamburger til lunsj-dobbel cheeseburger og salat-visste ikke at det smakte så godt. Og jeg som hater burgere-kanskje.
Bare 31 mil idag på Historic route66 i gamle og utbrukte spor. Hompetitten, hompetatten tei sann, så visst ble det romperisting.
Heftig kjøring mot Chicago hvor Eagle Rider tok imot Harley Davidson med et stort smil: "perfekte sykler uten skader og riper". Sjekken tok sekunder pr sykkel. Bikeren hadde ført sin sykkel med kjærlighet og omtanke.
Stor stas på hotellet i kveld, hvor den nye gruppen aug 2E var på plass. Historier og gode råd florerte og en liten skål og sånn ble utbrakt med latter og ståk.
Vi lever vi utfordrere av Route66usa.
Willy Herstad på tur route66usa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar